CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

4. november 2009

Faen

Faen heller. jeg roter til alt sammen jeg vettu.... hvorfor kan jeg ikke bare slutt med det da.

jeg ønsker så mye at jeg kunne slutta og rota til alt.
Jeg hater meg selv for at jeg har så liten kontroll over meg, jeg skulle ønske jeg kunne ha slutte med selvskading.
men det er ikke lett det, men jeg har blitt bedre. når jeg slutta på den gammle skolen min.
kuttet jeg meg hver dag, tok masse piller og drakk mye. til og med før skolen noen ganger.
men nå har jeg ikke drikket på en stund da. og jeg har heller ikke tatt piller eller skadet meg selv.
eller jo. men ikke med kuttinga da. jeg slo bare hånden inn i murveggen noen ganger.
men jeg er glad at jeg har tatt meg litt i skinnet, men må bli bedre. eller så vil jeg miste et fint og morsomt år.
jeg skuffer jo alle sammen, når jeg ikke klarer og få orden på livet mitt. men jeg håper det skjer snart.
orker ikke og ha det sånn mer, vil bare være glad, lykkelig og ikke se tungt på livet mitt mer.
jeg vil bli ferdig med skolen, få meg jobb, finne kjærsten, sifte familien og leve et godt liv.
Jeg er lei av og skuffe og gjøre alle rundt meg lei selv. fordi jeg driver med og skader meg selv og ødelegger meg selv.
jeg håper at alt kan bli bra en gang i framtiden, selv om det ikke har virket sånn de åra jeg har leve. jeg vil bare gå tilbake til barndommen min og prøve å ikke blitt sånn jeg har blitt nå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har tro på deg, håper du finner troa på deg selv også. Vi er bare mennesker, og har alle svakheter. Ingen er perfekte, men alle er flinke til noe. Du er uten tvil ei jente med mange gode egenskaper.
Husker du første gangen vi pratet sammen? Det var du som reddet dagen min den dagen. Ved noe så enkelt som å komme bort, tenne en røyk, og bare snakke om løst og fast.
Jeg håper du skjønner at du er ei uendelig verdifull, flott jente.

Anonym sa...

Dette innlegget likte jeg faktisk. For selv om jeg tenkte at dette var et trist eller negativt innlegg, fant jeg ut at det egentlig ikke var det likevel.
Det ser ut som du har utviklet deg mye den siste tiden, du virker mye mer positiv. :) Kanskje du ikke føler det sånn selv, men dette innlegget viser jo hvordan tankegangen din har endret seg en god del. :)
Du har ønsker om hva du vil i fremtiden, du tenker på at du skuffer de rundt deg ved å skade deg selv, du har lyst til å ha et fint og morsomt år på skolen og å klare det.
Kjempebra! :D
Jeg har stor tro på deg, og jeg er sikker på at du klarer dette, og at du oppnår alle ønskene dine, selv om det kan ta tid. Du er ei sterk og god jente, og jeg har virkelig tro på at du klarer dette. :)
Stå på vennen! :D <3

Cilla sa...

elisabeth: tusen takk<3 jeg håper også jeg finner troa på meg selv:)

May kristine: tusen takk vennen<3 jeg kan ikke si at jeg føler det selv, men du har noe rett. jeg har forandra meg med tanke gangen min