CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

4. november 2009

fotoframkalling

nå har jeg fått fram et fint bilde. hehe

det tok litt tid til og finne ut av det vis. men klarte det til slutt da
her er bildene

7 kommentarer:

Siv Helene sa...

Bildefremkalling er spennende :)

Cilla sa...

jepp:)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Stilig og flott!!

Cilla sa...

takk<3

Anonym sa...

Det er så fint med dråpene på bladet x3

Anonym sa...

Åh, det har jeg alltid hatt lyst til å prøve:D
Bildet ble kjempefint:)

Cilla sa...

tusen takk<3