CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

15. november 2009

god helg

i helga skulle vi ha familiedag på skolen, og jeg ventet jo så klar på mamma og pappa på fredagen.

men jeg det var ikke som jeg ventet. den som kom inn døra først var ingen andre enn min kjære storesøster:D
jeg ble kjempe glad når jeg så det.
dette var den beste helga jeg noe gang kunne håpe på:D

4 kommentarer:

Siv Helene sa...

Oi så koselig at hun kom da :) Bra at du ksa deg masse !! <3

Jannes lille sted sa...

Så bra at du ble overraska over at jeg kom. Det var kjempekoselig å se rommet ditt og skolen og deg igjen. :)

Er så gla i deg!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Så kjekt at Janne overrasket deg :)

Kathrine sa...

<3 så kos!

natta vennen ^^