CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

20. november 2009

hiem

I går kom jeg hjem for helga fra skolen:)
jeg tenke det kom til og bli gøy og godt. men der tok jeg vist veldig feil.
i dag har jeg ikke hatt noe og gjøre, nå venter jeg bare på at søstra mi skal komme sånn at jeg og ho skal til onkel.

jeg føler nesten ikke at jeg har venner her mer, de gangene jeg har vært hjem, så har jeg ikke hatt noe å gjøre. jeg sitter bare hjem og ser på film jeg.

men jeg gleder meg til i morra, for da skal jeg på kino med bestevennen min<3

4 kommentarer:

Siv Helene sa...

kos deg på kino :)

Thea sa...

En liten motivasjonspost til bl.a. deg i Bloggen min i dag :)
Ha en flott mandag! -teamia.no

Miriam Elisabeth ツ sa...

Var det gøy på kino med Sol? :)
Kjenner igjen følelsen...

gleder meg til å se deg i jula! Hva sier du til skogsturer med bålkos og foto? :) Og filmkvelder med gode filmer, godis og gode venner? :)

UTROLIG glad i deg Cec mi <3

(miriamelisabeth.blogspot.com)

Cilla sa...

Det var kjempe gøy med sol på kino:D

Gleder meg til og se deg igjen også:) jeg er med jeg vettu;)
glad i deg også<3<3