CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

30. november 2009

Snø og snart jul:D:D:D

I går når jeg gikk til for og røyke. så fslt det snø fra himmelen:D:D
det bli jeg glad:D snø kom så perfekt:D
jeg var veldig deppa i går, men så kom snø og alt ble bare godt igjen:D:D

så jeg sto ut og hørte på julemusikk og koste meg veldig mye:)

når jeg vånka i dag, var jeg redd for at snø skulle være vekk, men nei da:D det snør ennå her:D:D jippi:D:D:D
gleder meg så til jul og alt som skjer i jule tiden.
nå er det heller ikke lenge til jeg blir 20 år:D:D og ikke lenge til jeg blir tante heller:D
gleder meg som en unge.

des og vinter er det beste jeg vet, det gjør meg så glad:D
nå kan ingenting gå feil:D

var på søstra min sin blogg nå. og så fant jeg den

http://janneslillested.blogspot.com/2009/06/hundeutstilling.html

savner felix gutten min<3 og det var godt og lese at søstra min liker hunden min:) men mats er ikke så glad i han da

0 kommentarer: