CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

25. november 2009

drøm


Min drøm er og bli en kjente natur og dyre fotograf.
og resier verden rundt for og ta bilder av alle dyr oh alt natur.
det er min store drøm<3

jeg har i dag sittet og sett på mange flink natur og dyre fotografer.

5 kommentarer:

Kathrine sa...

Stå på , så kan drømmen gå i oppfyllelse :)

Siv Helene sa...

Det kan du klare :)

Stine sa...

Fy flate, for en spennende yrkesdrøm. Jeg håper så absolutt at du når denne drømmen, og jeg vil oppmuntre deg til å jobbe videre med denne eventuelle lidenskapen.

Noen spesiell fotostil du har fått sansen for, i det siste, eller liker du bare naturbilder generelt? Mange naturfotografer å se opp til der ute, vet du!

Cilla sa...

Kathrine: Takk, skal prøve:)

Siv helene: takk<3

Stine: Takk<3 jeg håper jeg klarer det.
jeg liker alt innenfor foto, men det er naturfotograf er det som jeg liker best:)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Vi deler drøm :) Og begge skal få oppfylt den. Vi må bare stå på og jobbe for og nå målet :)

Glad i deg <3

Svar gjerne på bloggen min :)
Ha en super helg snuppa!