CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

29. desember 2009

året 2009

1. Gjorde du noe i år som du aldri har gjort før?
begynte på folkehøyskole, flyttet hjemme i fra, sakt noe som jeg aldri trodde jeg tørte og si.

2. Holdt du noen av nyttårsløftene?
nei:(

4. Døde noen som sto deg nær?
Nei

5. Hvilke land besøkte du?
Hellas, Estland og Sverige.

6. Er det noe du har savnet i 2009 du vil ha i år 2010?
Ja:)

7. Hvilke datoer fra år 2009 kommer du alltid til å huske?
25.des, 24.des og 20.des

8. Hva var din største framgang i 2009?
Jepp;) jeg har vært flink mye rart gitt;)

9. Største feilgrep?
hehe;) vil ikke si det.

10. Har du vært syk eller skadet deg?
Jeg har vært forkjølet, ja:( skadet meg to ganger etter eg starta på folkehøyskolen. men føre det husker jeg ikke hvor mange ganger.

11. Beste kjøpet?
MAC:D:D:D

12. Hva bruker du mest penger på?
DVD og røyk

13. Gjorde noe deg ordentlig glad?
masse:D for julegave jeg fikk:D og at lille Noah ble født:) og mye mer

14. Hvillke sanger kommer alltid til å minna deg om 2009?
Alexander rybak - farytel:)

15. Var du mer glad eller lei deg i sammenlikning med tidligere år?
Samme som året før, men jeg setter mer pris på stor og små ting:) men nå i slutten av året går det litt oppover

16. Hva skulle du ønske at du hadde gjort mer av?
feste:D:D:D og være med venner:)

17. Hva skulle du ønske du hadde gjort mindre av?
- Tenke negative tanker.
- Brukt mindre penger på unødvendige ting og saker.

18. Hvordan tillbringer du julen?
Hjemme sammen med familen på ulefoss:D.

19. Ble du forelsket i år?
litt;)

20. Favorittprogram på TV?
Charmed, Ghost Whisperer, true blood og mange flere

21. Besta boken du leste i år?
Twilight Sagaen. og true blood bøkene

22. Største musikalske opplevelse?
ingen

23. Noe du ønsket deg og fikk da du hadde bursdag?
JA:D

24. Noe du ønsket deg, men ikke fikk?
Ja:(

25. Hva gjorde du på bursdagen din i 2009?
Dagen føre hadde jeg venner på besøk, så etter tolv dro vi ut og så på livet på puben her. så la jeg meg. sto opp til bursdagselskap. så kom jaran og var hjem hos meg litt. så dro vi ut til charlotte. der så vi på film.

26. Finnes det noe som kunne ha gjort året enda bedre?
mye

27. Hvordan vil du beskrive din stil i år 2009?
treningsbukser og hettegenser

28. Hva fikk deg til å føle deg bra?
- Noah
- Nye og gammle venner

29. Hvilken kjendis var du mest sugen på?
vet ikke hvem jeg skal velge jeg

30. Hvem savnet du?
- Familien min når jeg er på skolen
- bloggvennene mine, som jeg føler meg som en dårlig venn for:( sorry
- felix, hunden min
- og så klart My angel<3

31. De beste nye menneskene du traff?
Elisabeth, gunn marit, Ragna, elene og isabell:)

0 kommentarer: