CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

25. desember 2009

Beste dagen i mitt liv:D:D

I morra klokka sju på morgen kom mamma inn til meg og sa at ho måtte kjøre søstra mi på føde. da fikk jeg ikke sove mer, så jeg sto opp og satte meg og så på film for at tiden skulle gå fort:) ingenting skjedde, søstra mi kom hjem igjen fra sykehuset, hun hadde fått lov til og dra hjem igjen.
så var det og ned til bestemor og spise, så var det rett hjem etter det for og spise julemiddagen. sånn at søstra min fikk spise hjem.
så kjørte mamma ho utover ved kl16 tiden. da var det bare og vente på tlf fra kjærsten til søstra min.
Så juleaften var veldig lang og kjedelig. jeg savna søstra min så mye.
det var så rart uten henne.
jeg sov nesten ingenting den natten, men så fikk jeg meld klokka 04.33 at jeg hadde blitt tante:)
så klarte jeg endelig og sove:)

Lillegutten skal hete : Noah Nathaniel Frydenlund Kvaalen:D
her er hva navna betyr og kommer fra

*Noah*

- Opprinnelse hebraisk
- Betydning hvile, trøst, - er plutselig blitt populært guttenavn nå, 12 nye i 1997, 284 nye i 2006, 312 nye i 2007 = nr.19 blant nye guttenavn da
- Bibelsk Noa møter vi i 1.Mosebok kap. 6-7

*Nathaniel*

- Opprinnelse hebraisk
- Betydning Guds gave

2 kommentarer:

Stine sa...

Gratulerer <3

Gratulerer <3

Gratulerer <3

Gratulerer <3

Gratulerer <3

Du vil være en eksellent tante for deres kjære, lille Noah.

Cilla sa...

tusen takk<3