CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

16. januar 2010

deppa

huff:(
i dag er det skoleball på skolen, jeg meldte meg ikke på det. pågrunn av åssen jeg ser ut så klart.
jeg er for feit til å gå i ballkjole:( og ikke pen nok:(
jeg satt med alle sammen nå til middagen. det var bare deprimerans. se på alle de tynne og vakker folka som er der.
de passer ballkjoler og alt sammen.
jeg ble så deppa at jeg måtte gå der fra jeg. jeg klarte ikke det.

hater meg selv så mye nå, skulle ønske jeg hadde sett anndeledes ut enn det jeg gjør.

Jeg har bare lyst til og dra hjem, eller bli på rommet mitt her resten av skole året nå.
Savner lille Noah gullet mitt, Felix og My angel<3
når jeg tenker på de, eller se bilde av deg gråter jeg neste:(

Skulle ønske jeg hadde en person nå, en jeg kunne like og så kunne ha likt meg:(
føler meg så ensom:(

4 kommentarer:

*Lis* sa...

Du er VAKKER.
Men skjønner likavel følelsen! <3

Stine sa...

Hei, du nydelige, herlige, vakre, smarte, fantastiske menneske.
Ikke vær lei.

(vet du hva? som ordbekreftelse til denne kommentaren fikk jeg 'suprest'. gjett hvem jeg tenkte på da? ja, riktig, deg! promise. for du er bare suprest. og herligst.)

Mange tusen millioner klemmer, Stine.

Malene P. Lie sa...

Kjære deg. Dette diktet har jeg selv hatt god nytte av i tider med lavt selvbilde: det er av Rumi. Det det koker ned til for meg er at ekte lykke og tilfredshet med en selv kommer innenfra. Først når du greier å se deg selv i speilet og innse at du er vakker på innsiden og utsiden blir du fornøyd :) Ønsker deg alt godt


I SWEAR MY DEAR SON

I swear my dear son
no one in the entire world
is as precious as you are

look at that mirror
take a good look at yourself
who else is there above and beyond you

now give yourself a kiss
and with sweet whispers
fill your ears to the brim

watch for all that beauty
reflecting from you
and sing a love song to your existence

you can never overdo
praising your own soul
you can never over-pamper your heart

you are both
the father and the son
the sugar and the sugar cane

who else but you
please tell me who else
can ever take your place

now give yourself a smile
what is the worth of a diamond
if it doesn't shine

how can i ever put a price
on the diamond that you are
you are the entire treasure of the house

you and your shadow
are forever present in this world
you're that glorious bird of paradise

Gunn M. sa...

Vi kommer alle i ulike fasonger og størrelse, lille vennene. Ingen er like og alle er unike! Jeg forstår hvordan du føler deg, tro meg, men man kan ikke gå rundt på å fokuser på slike ting/detaljer.. Da bli man bare enda mere lei seg, prøv å fokuser på de positive tingene (: Du er fin som du er, og dessuten alle kan ikke se ut som radmagre modelle)!

Du er vakker, Cecilie! Ingen er som deg, og jeg er glad for at du er min venn (: Jeg er veldig glad i deg, og jeg håper du vet det.. <3

PS; En dag kommer du til å finne deg en person som du kommer til å bli veldig glad i, og som er veldig glad i DEG (: