CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

18. januar 2010

får ikke sove:(

Jeg får ikke sove nå, selv om jeg bør sov. men sånn er det jo noe ganger da.
så jeg kan nesten være våken til i morra kveld nå. vis jeg legger meg nå, kommer jeg sikkert ikke opp på skolen.
Jeg ligger i senga min og spiller uno på facebook sammen med mia pus:)
Det er gøy, men tenker nok det blir en runde, og så får jeg prøve og legge meg etter det.
Jeg har ikke en gang blitt trøtt ennå, er lysvåken ennå. det er så rart.

I morra skal jeg starte et nytt og bedre liv:D gleder meg veldig mye:) så håper jeg klarer det:)
men jeg gruer meg veldig mye til i morra også, da skal vi bytte gruppe.
klassa min har vært delt opp i to grupper. min gruppe har hatt H.E., men de andre har hatt H.
gruer meg så mye til og ha H. pluss at det er ille uten noe jeg kjenner. men får se åssen det går.
håper jeg klarer og være på skolen de to ukene vi ha han. selv om angster kommer sniken mer og mer nå. blir nok værre i morra.

I morra skal jeg faktis opp til frokost. det skal jeg gjør hver dag. og jeg skal trene hver dag også.
hehe

men nå har jeg ikke noe mer og skrive om jeg.
så da sier jeg natta<3

P.S vil dere at jeg skal videoblogg og ha spørsmålsrunde????

0 kommentarer: