CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

26. januar 2010

dyrebare

Jeg har to smykker som er mest dyrebare for meg:)



Dette smykke fikk jeg av Min storesøster til jul 09. jeg ble kjempe glad for det. ble helt rørt, falt noe tårer også:(
Det står Felix på smykke, og jeg savner gutten min veldig mye<3 så godt og ha det, når jeg savner han mye. for da kan jeg se på det og tenke på han<3
tusen takk janna, mats og noah<3



Dette smykke går jeg aldri uten. det smykke er fra bestefaren min. han rakk og kjøpe julegave til oss før han døde den 19.des.04.
Så jeg føler og kjenner neste som han er ved min side, når jeg går med det<3 det har hjelpe meg på vonde dager
Jeg er evig takknemelig for dette smykke bestefar<3

2 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Fine smykker. Skjønner odt at du er glad i dem.

I jula fikk jeg et smykke av grandtante, det ble veldig dyrebart for meg, så bruker det nesten hver dag. Klarer nesten ike ta det av meg ;)

Har blogget om helgen :)

Stine sa...

Wow, det var noen fantastisk fine smykker. Og slik som du forteller om de, kan jeg forstå hvorfor de betyr så mye.

Har du noe annet som betyr mye for deg?