CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

26. januar 2010

SYV FORHOLD SØRSMÅL
1. Liker du noen? ææææ..... ja:S
2. Liker noen deg? vet ikke jeg. men det er nok ikke noe
3. Siste kyss?
4. Fått romantisk middag? Nei
5. Noen vært utro mot deg? Nei
6 .Vil du ha et forhold? Ja
7. Vil du gifte deg? ja:)

SYV ANDRE TING:
1. Tror du på gud? Ja
2. Har en drøm blitt virkelig? ja:)
3. Leser du aviser? Nei
4. Får du nok søvn? Nei
5. Har du en bestevenn? Ja
6. Bader du daglig? Nei, for har ikke badekar.
7. Ønsker du ved stjerneskudd? jepp;)

SYV - HAR DU:
1. Blitt forelsket? ja *sukk*:(
3. Prøvd deg på noen som har kjæreste? Nei
4. Vært i en brann? Nei
5. Rømt hjemmefra? Nei
6. Spilt strip poker? Nei
7. Døgnet? Ja

SYV TING - I DE 24 TIMENE HAR DU:
1. Grått? litt.
2. Hatt det gøy? litt, har vært litt sliten og inneslutta
3. Blitt kysset? Nei
4. Følt deg dum? Ja
5. Snakket med en ex? Nei, har ingen
6. Savnet noen? Ja
7. Hørt på musikk? Ja. musikk er livet mitt nesten<3


Si noe du gjorde igår? slappa av og lese i harry potter 3:D


Har du en stol på rommet? Ja

Er noen sjalu på deg? Nei

Har du naturlig krøller eller rett hår? Krøller

Hvem var den siste personen du var i en bil med? Inger lise og hanna

Vil du ha barn? Ja Så klart vil jeg det

Hva vil du aller mest nå? ha lappen, bil og en ting til;)

Har du vondt noen steder på kroppen? Ja. men overlever jo det:)

Noe som irriterer deg nå? Ja

Er det noen du tenker på? JA. tenker mye på felix og noah<3

Har noen kalt deg perfekt før? Nei

Sover du på siden, magen eller ryggen? Jeg sover på siden i angststiling, men vånker på magen

Hva føler du om jordbær med sjokolade rundt? ikke noe

Hvordan startet dagen din idag? Forsov meg nesten:P

Ler du når folk detter uten grunn? noen ganger


Våkner du opp sent, er resten av dagen ødelagt? Nei

0 kommentarer: