CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

1. januar 2010

Nyttårsforsetter

Jeg tenke at jeg skulle prøve og ha nyttårforsett i år. det er noe jeg aldri har prøv før. jeg har alltid tenke på det. men har aldri gjort noe ut av det.
men i år skal det bli noe av gitt:D

~*~Mine nyttårforsett~*~

- Gå 3 tur hver uke
- Ikke spise godteri eller søtsaker lenger
- Trene styrke
- Lese mer bøker
- Ikke være så usosial
- Få mer tro på meg selv
- Finne ut hva jeg vil bli
- Kutte ned på brusdrikkinga
- drikke mer vann
- Være der for alle mine venner
- Ta mer vare på meg selv
- Bli flink til og ta bilder
- Snill mot alle

Da var det ikke mer jeg kom på gitt, som jeg vil gjøre noe med:) men det er mange gode nyttårforsett jeg har kommet med. nå er det bare og holde de da:)
jeg håper at dette året her, blir mye bedre år enn det i fjor:)

jeg håper jeg ikke mister flere venner, enn jeg har gjort nå. jeg er kjempe glad i alle sammen<3
jeg vil si til to veldig nydelig personer at jeg er kjempe glad i dem, de vet nok vel det er:)
det er så trist og få vite om det her om dagen:( er glad i dere begge to<3
dere er i hjerte mitt<3 det er også alle dere andre heldig og nydelig bloggvennen mine<3

3 kommentarer:

Gunn M. sa...

Liker nyttårsforsettene dine dine, snuppa ;) Blir nok med deg på noen av de. Vi får pushe hverandre ;) Lykke til med målene dine, du klarer det!

Glad i deg, jenta mi ^^ <3

Cilla sa...

takk:)
det skal vi vettu;)

glad i deg<3

A.Pauline sa...

gode nyttårsforsett :) Også huske på å ha delmål underveis ;) Slik blir overgangen mindre strabasiøs og lettere å greie :)