CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

2. januar 2010

redd liten jente

Jeg kjenner ei jente som er redd for noe som betyr så mye for henne.
Men nå har ho fått for stor angst for noe ikke har vært vanskelig før.
Ho sliter veldig med det, det sliter mer og mer på ho for hver dag som går.
Jeg vet ikke en gang hva jeg kan gjøre med dette her.

jeg vet jo hvor viktig det er for henne. og men jeg skulle ønske go hadde fått mot nok til og ta seg i skinnet.
sånn at alt blir bra igjen:(

han er en veldig god venn av henne, og ho vil ikke miste han for alt i verden.
men nå har det blitt ille. ho tørr ikke og ta kontakt med han. ho er redd for at vis ho sender meld, kommer han aldri til og si noe ting mer til ho og sånn.
Det er også mye ho vil si, men det skreve i det fjore innlegget her.

ho håper at du vil forstå det<3
ho vil at han skal vite at han betyr kjempe mye for henne,og at han er en engel i hennes liv. han fikk ho til og føle seg verdifull<3
nå sitter ho med et veldig vanskelig valg gitt. og slutte og ha kontakt eller overvinne frykten. ho gråter så mye om dagen:( det er helt grusomt og vite det, uten og vite hva jeg kan gjøre med det

0 kommentarer: