CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

22. januar 2010

svar på spørsmålrunden

Jeg fikk inn mye spørsmål, men det er fra en person:)
så da er det bare og lese mer om meg da:)


Kitiinee spør om:

Hva er det beste i livet ditt akkurat nå?
Svar: Det må nok være lille gullet til tante det<3 Noah tante ungen min<3 og så klart felix, hunden min<3

Hva er din største drøm?
Svar: Jeg har ikke bare en stor drøm, har noe. jeg drømmer om og bli fotograf, psykolog, vetrinær og førskolelærer:) og om noe som jeg ikke nevner her.

Favoritt farge?
Svar: Favoritt farge min??? det var litt vanskelig det, jeg liker best svart. men det er jo ikke noe farge det. så da er det blå eller isblå:)

Favoritt sang, akkurat nå?
Svar: Jeg vet ikke hvem som er favoritt sangen min. det er så mange sanger jeg liker. men jeg må nok gå for Bad things. (musikkinntroen til true blood)

Hva var det siste du gjorde?
Svar: Skal lage en foto blogg på wordpress.com. er ikke ferdig med den ennå. jobber ennå med den.

Hva har du lyst til å jobbe med i fremtiden?
Svar: som sakt drømmer jeg om å bli Fotograf, psykolog( eller psykriatis sykepeier), vetrinær og førskolelærer. men vet ikke om jeg kommer inn på noe av det.

Har du lyst på barn? evt. hvor mange?
Svar: jeg har veldig lyst på barn, og har hatt det i noen år. jeg vil ha 3 barn<3

Favoritt hobby?
Svar: Strikke og ta bilder

Største intersse?
Svar: ta bilder, hundeutstilling

Hva/hvem bryr du deg mest om?
Svar: jeg bryr meg om alle i familien min, alle mine venner og alle mine kjære bloggvenner<3 og bryr meg masse om jaran<3 det finnes ingen som han.

Favoritt blogg?
Svar: jeg har ikke noe favoritt blogg, liker bloggen til alle jeg leser

Favoritt bok?
Svar: Har ikke en favoritt bok. men jeg har fire. de er *De Gales Hus, *Twilight saga, *True blood bøkene, *Sebrapiken.

Favoritt film?
Svar: Det er mange det også. *De Gales Hus, *Kamilia og tyven 1 og 2, *Twilight, *og meste parten av de med jonnhy depp i.( han er en så flink skuespiller<3), * Darty dancing.

Drikker du kaffe? evt. favoritt kaffe?
Svar: Jeg drikker ikke Kaffe jeg, har prøv meg selv til og like det. men liker det forsatt ikke.

Hvordan har du det akkurat nå?
Svar: Formen er ikke den best om dagen, men heller ikke den værste. jeg er sliten, trøtt og lei meg. jeg har ikke sovet så mye på flere dager. derfor er formen sånn

Hva har du lyst til å jobbe med, vis du kunne velge mellom absolutt ALT?
Svar: Vet ikke jeg, jeg vil bli Fotograf, psykolog( eller psykriatis sykepeier), vetrinær og førskolelærer

Favoritt klesplag? (bilde)
Svar: Den lyster i mørket:D

Sover du med bamse i senga?
Svar: Ja det gjør jeg;) jeg har sikkert hundre bamser hjem. men her på skolen her jeg to bamser. den en sitter ved siden av senga min og ser på meg om natta:) Den andre sover jeg med, den bames heter jaran. jeg kalte den opp etter Bestevennen min jaran, som jeg fikk han av. det er den beste og dyrebare bamsen jeg har nå<3 den trøster meg når jeg er lei meg og deppa.

Kan du strikke?
Svar: Ja, jeg har strikket to gaver til to gode venner av meg, jeg stikker på noe til tante ungen min. og i går startet jeg på voter som ser ut som de i blåfjell:D

Er du alergisk mot noe?
Svar: Nei, ikke som jeg har merket ennå.

Har du mye klær?
Svar: Jeg vet ikke om jeg har så mye klær, ville heller si det er passe med klær.

Er du flink til å tegne?
Svar: Jeg er ikke flink til og tenge, men ønsker at jeg var det.

Hvorfor blogger du?
Svar: Jeg vet ikke helt hvorfor jeg starta å blogge. men jeg husker det var mange som blogget. så tenkte jeg at det er nok en god måte og få ut ting jeg ikke klarer og si. og bloggen har hjelpe meg med det.

Favoritt hår farge? (sånn helt generelt)
Svar: Svart

Hvordan ser drømme mannen din ut?
Svar: Jen tenker at han må se sånn og sånn ut. han kan linge på bill i tokio hotel. men det så jeg mer er viktig er som at han er snill, morsom og har blå øyner<3 hehe ikke noe mer den det

Favoritt brus?
Svar: Det er jo så klart pepsi max:D

Hva er det beste du vet?
Svar: Det beste jeg vet er vel melkesjokolade

Har du favoritt artist/band?
Svar: Gaute ormåsen, E-76 og mange flere. men nå kommer jeg ikke på flere band jeg liker

Er du naiv?
Svar: Om jeg er naiv, ja det kan jeg være til tider gitt.

Hva synets du om å ta buss/tog osv?
Svar: Jeg synes ikke noe om tog eller buss. jeg liker ikke det. så jeg tar neste aldri tog eller buss. vis jeg skal ta det, må det var med noen andre. ellers tørr jeg ikke.

Liker du Tommy og tigern tegneserien?
Svar: Jeg likte det veldig før, men er ikke så glad i det nå mer. liker bedre nemi

Favoritt spillet ditt?
Svar: WOW og the sims 3, pluss masse PS2 spill

Hvilken tannkrem bruker du?
Svar: solidox hvitte tenner

Er du redd for noe?
Svar: eddekopper og klovner

Hva er det beste/snileste du har gjort mot/for noen?
Svar: jeg vet ikke helt jeg, men i romjula i år hjelp jeg søstra min hjemme, siden ho var sliten og trøtt etter at noah ble født.

Hvilken stil liker du? (kles stil)
Svar: Emostil

Hvordan ser det fineste bilde du har tatt ut? (bilde?)
Svar:

Hvem er den du sist var sint på?
Svar: Jaran

Favoritt sokkene dine, hvordan ser de ut?
Svar: de er svarte.

Har du en/noen spesielle favoritt blogger?
Svar: nei. liker alle sammen jeg leser.

Det var alle spørsmåla da. jeg håper dere fikk vite noe nyttige ting om meg. og at dere ble bedre kjent med meg:)
Da ville jeg bare ønske alle sammen en fin og flott helg<3<<3

3 kommentarer:

Kitiinee sa...

Jeg liker spm. runder! :) Utrolig interesangt! Jeg har vist klart å stille samme spm etter par ganger! :O hehe!
Men som sakt, utrolig interesangt! :)

<3

*Lis* sa...

Fint bilde du har tatt!<3

Cilla sa...

Kitiinee: takk for alle spørsmåla. det er veldig intersangt:D

Lis: takk