CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

19. januar 2010

Spørsmål runde

Det skjer ikke så mye for tiden nå. så jeg tenke jeg skal ta en spørsmåls runde.
bare og sende inn spørsmål til mail min, den er : frydenlund892@hotmail.com

håper jeg får mange spørsmål:)

1 kommentarer:

Kitiinee sa...

Hva er det beste i livet ditt akkurat nå?
Hva er din største drøm?
Favoritt farge?
Favoritt sang, akkurat nå?
Hva var det siste du gjorde?
Hva har du lyst til å jobbe med i fremtiden?
Har du lyst på barn? evt. hvor mange?
Favoritt hobby?
Største intersse?
Hva/hvem bryr du deg mest om?
Favoritt blogg?
Favoritt bok?
Favoritt film?
Drikker du kaffe? evt. favoritt kaffe?
Hvordan har du det akkurat nå?
Hva har du lyst til å jobbe med, vis du kunne velge mellom absolutt ALT?
Favoritt klesplag? (bilde)
Sover du med bamse i senga?
Kan du strikke?
Er du alergisk mot noe?
Har du mye klær?
Er du flink til å tegne?
Hvorfor blogger du?
Favoritt hår farge? (sånn helt generelt)
Hvordan ser drømme mannen din ut?
Favoritt brus?
Hva er det beste du vet?
Har du favoritt artist/band?
Er du naiv?
Hva synets du om å ta buss/tog osv?
Liker du Tommy og tigern tegneserien?
Favoritt spillet ditt?
Hvilken tannkrem bruker du?
Er du redd for noe?
Hva er det beste/snileste du har gjort mot/for noen?
Hvilken stil liker du? (kles stil)
Hvordan ser det fineste bilde du har tatt ut? (bilde?)
Hvem er den du sist var sint på?
Favoritt sokkene dine, hvordan ser de ut?
Har du en/noen spesielle favoritt blogger?