CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

27. januar 2010

zombi???

Huff:( dagen går ikke så lett for meg nå.
Jeg sliter veldig mye med søvnen nå, har ikke sovet på lenge nå. eller har vel sovet 1 time eller noe. noen ganger.
men for det meste sover jeg ikke.
jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke får sove. jeg er jo litt trøtt

Jeg merker det at når jeg ikke for nok søvn blir jeg mer deppa og mer innslutta. det er ikke noe godt.
jeg vil ikke være deppa mer, jeg hadde gjort det så bra til nå jo. huff. livet er ikke lett til tider.

Nå er det 8 dager igjen til jeg får sett felix gutten min, Noah og en gullgutt til igjen:D gleder meg så mye.
så nå siden jeg er deppa igjen, er det godt og ha noe godt og se fram til<3

men nå skal jeg ut og røyk, og så prøve og sove.

men jeg lurer på om dere har noe idé til meg om hva jeg skal skrive om og sånn?

1 kommentarer:

Stine sa...

Kom igjen, Cilla, du klarer dette. Kanskje du burde fått noen medisiner for å få sove? Verdt å prøve, i alle fall! Kjenner meg forresten veldig igjen i det du skriver. Føler det er akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv.

Og klarer jeg å se håp i dette, er jeg sikker på at du også klarer det. Fokuserer på det positive, og hold ut!

Synes du kan skrive om dine favorittbøker, ting du ser fram til, og din (p-)sykehistorie hadde vært litt kjekt, for tror jeg kom ganske sent og leste bloggen din.

Du er en sterk person, Cilla, husk det! Og vakker [!!!].