CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

5. februar 2010

16 fakta om meg

Noen små fakta om meg!

Favoritt plagg?
Joggebukse og pysjbukse:P hehe

Hvilken skuespiller skulle ha spilt deg i filmen om ditt liv, og hvilken sjanger ville filmen ha vært i?
Mary-kate olsen. sjanger vet jeg ikke. drama eller noe.

Hvilken radiokanal hører du på?
P4 vis jeg hører på noe.

Favoritt farge?
Svart og blå

Hva sier du når du skal legge på en telefonsamtale?
Det kommer ann på hvem jeg snakker med. men så regel hadet, snakkes

Om du kunne se på kun en tvkanal,hvilken?
Disney channel

Hvor mange ganger i uka trener du?
vel vel, jeg trener ikke så mye. en gang i uka.

Hvilken tyggis liker du best?
Er ikke glad i tyggis mer

Har du tattovering?
Nei, men ønsker meg det

Om du fikk velge,mobil eller pc?
Mobil

Inspirerer andre blogger deg?
Ja, det er bra også. noen ganger står jeg fast.

Hva er din yndlingsdestinasjon/drømmeferie?
Å reise til Australia, Afrika og USA

Beste frukt?
druer.

Beste brus?
Pepsi Max

Fav shampoo/balsam?
samme det, for det er bra, så lenge håret blir rent:D

Parfyme?
vet ikke jeg

Kopier og lim inn dette med dine egne svar på din egen blogg, og lim inn linken til innlegget i kommentarfeltet her. For dere lesere som ikke har egen blogg, lim det gjerne inn her som en kommentar!

et gammelt bilde av meg

0 kommentarer: