CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

6. februar 2010

Første dag på Trovassli

Nå har jeg kommet opp til trovassli. og tenk at det var nett her:) hehe. jeg kommer ikke til å sitte på nettet helle tiden.
men jeg tenke jeg skulle legge ut noen av bildene jeg har tatt i dag. og fortelle litt om hva vi har gjort i dag.

Vi har for det meste vært på kjøkken og laget mat. men jeg fikk også oppgave av liv mari til og ta noe bilder av korsamlinga.
så det er en kjempe bra korsamling. En som heter ruben fortelle om seg selv. det var så bra og trist. startet nesten å gråte:(

Nå har konfimantene lagt seg og milkene har gått til stabburet sitt.
Så noe kommer bilder fra i dag




1 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Flotte bilder cecilie :) Kos deg på Trovassli, skulle gjerne vært der jeg ;)