CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

3. februar 2010

Ferie

I morra dra jeg hjem til ulefoss for tre lange og fine uker:)
Det blir to uker praksis og en uke vintetferie. jeg skal slappe av og kose meg masse meg felix og noah<3

På fredagen dra jeg på leir, og kommer ikke hjem før på søndagen. så jeg kommer ikke til og skrive noe før søndagen igjen.
jeg skal prøve og ta masse bilder der opp:) hehe

Jeg er endelig ferdig med ukas bilde til i morra, det ble ikke noe bra. men bedre enn å få fravær da:) hehe
jeg fikk gjort alle tinga jeg skulle gjøre i dag, selv om jeg var litt redd. men jeg er fornøyd med meg selv at jeg klart og gjøre alt jeg skulle.

Jeg snakket med M i dag, siden det var ho som hadde tilsyn i dag. det var godt og snakke med ho. Det hjelp også. jeg er forsatt litt redd for praksisen og USA turen. men jeg skal prøve og komme meg igjennom det.
Vi dra til USA den 6 april - 17april. vi skal være i san francsico:) gleder meg mye, men gruer meg mest.

men nå hadde jeg ikke mer og skrive, så da tar jeg og ser på H2O:) hehe. bra serie til og være barneserie;)

Nå når jeg er hjem i de ukene, kommer jeg til og savne M

0 kommentarer: