CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

3. februar 2010

Sleepover på rom 203:D

I dag har jeg fått flytta inn på det nye rommet mitt, jeg må si jeg har større plass her. enn det jeg hadde før.
jeg liker meg godt på det nye rommet mitt. men sover ikke da. selv om det er derfor jeg fikk denne rommet her.
i morra vet jeg at M skal være tilsyn, så ho kommer sikkert til og spøre om jeg har sovet noe i natt.
men jeg er ikke trøtt ennå. jeg sov jo fra klokka 13 på dagen på mandagen og fram til 07.45 på tirsdagen. det var pågrunnav mangel på søvn og at jeg tok søvntabelletdene mine.
Så når jeg våkna var jeg forsatt veldig trøtt, men jeg skal si det hjelp på humøret mitt. jeg ikke så deppa mer. har ledd og kosa meg veldig mye i dag.

jeg fikk snakket med læreren min som at vis jeg tok søvnpillene mine, komme jeg nok sikkert til og forsove meg litt. men han sa det var greit, så lenge jeg fikk sove litt mer enn jeg har gjort. og at det ikke ble lenge ut over dagen da.
Og det håper jeg det ikke blir heller, jeg håper jeg vil klarer og våkne av vekkeklokka min om morgen. men vet ikke helt sikkert ennå. det for vi se på.

Nå er det onsdag, og det betyr at det er en dag igjen til jeg skal hjem for praksis og vinterferie. det skal bli så godt og komme hjem. det jeg skal er: på komfirmanttur, må til legen min, skal ut til j, og være med gunn marit jenta mi<3 og jobbe i to uker:)
men jeg må jo ikke glemme felix gutten og lille gullet til tante da:)

20.feb skal jeg så klart ut på kampen og drikke da, for det kommer ingen andre enn gaute ormåsen til ulefoss:D:D:D:D tenk på det da. lille ulefoss for besøk av gaute ormåsen. det gleder jeg meg veldig mye til gitt.

Jeg har sleepover her i dag. gunn marit jenta min<3 sover så søt og godt i senga min:) hehe. håper ho sover godt, sånn at hu er opplagt til skolen i morra. Jeg digger gunn marit jo, jeg og ho i dag. trodde jeg skulle dø av latter jeg:D:D hehe:D:D:D

Jeg har ikke så mye mer og skrive nå, nå skal jeg ut og ta en røyk. hehe;) sitter på gulvet og har lest harry potter. så skal jeg lese resten av boka. hehe;)

2 kommentarer:

Stine sa...

Åh, håper virkelig at du liker nye rommet ditt. Og høres ut som at du får en fin resten-av-februar. La oss bare håpe at sovetablettene fungerer, så hvertfall søvnen fungerer. Søvn er veldig viktig som grunnbasis, vet du.

Ha en fin dag!

Stine

Gunn M. sa...

Nhåå.. Så søt du er ^^ Grattis med nytt rom! Hørte jeg hadde laget litt leven i natt XD Hehe.. Gleder meg til å se masse av deg også, snuppa mi ^^

Så bra at du har begynt å få sove litt, det trenger du.. Det har mange positive effekter. Hadde det kjempe morsomt med deg i går XD Jeg kommer nok ikke til å glemme coop turen vår med det første, for å si det sånn.. ;)

Glad i deg <3