CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

20. februar 2010

Hollawood

I dag har jeg rediger noen bilder, som jeg må send til varden i morra.
skulle ha sendt de i dag, men det var noe galt når jeg skulle laste de opp.
så for håper jeg får det til i morra da.

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra hollawood:) det var kjempe bra:) da innså jeg hvor mye jeg savner noen lærer på den gammle ungsomskolen min. hehe;) husker godt tiden der fra, ville ha dratt tilbake i tid. til den tiden jeg gikk der. og gjør masse ting anndelesen enn det er i dag.

Hodet mitt er ikke helt med i dag, vet ikke om det er pågrunnav at jeg skal se Gaute Ormåsen i dag, eller fordi jeg er redd for en veldig god venn av meg. huff. jeg liker ikke denne helga så godt til nå.
men håper den blir bedre:) jeg er posetiv til det:)

Jeg har bakt sukkerbrød i dag:D det var kjempe godt, men så klart. klarte jeg og få armen innat en av varmerør. det var ikke noe godt kan jeg si. så nå har jeg vondt der. kjempe vondt. men jeg overlever det. har gått litt over nå..
og jeg har også vondt i tanna min, visdomstanna min har starta og vokse igjen. det gjør kjempe vondt. veldig vanskelig og spise nå.

I morra skal jeg ut på skitur med marte, gleder meg veldig mye.
ha en forsatt god kveld og god helg<3

2 kommentarer:

Gunn M. sa...

Hei, snuppa (: Koslig å høre at du koser deg.. Er litt mesunnelig på deg noen ganger, du har alltid noe å gjøre (: Savner deg masse, vennen ^^ <3

Cilla sa...

Hehe;) har ikke alltid noe og gjør jeg da;)
savner deg også masse<3