CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

14. februar 2010

Valentisdag

I dag ble felix to år:) tenk han har blitt stor nå.
han er en så nydelig og vakker hund<3

i dag er også valentisdagen, det er en dag jeg ikke liker mer. jeg hater den.
jeg har følt meg så ensom i dag, og tenk på åssen min drømmemann er.
og i dag fant jeg det ut gitt. men en sånn person får jeg aldri.
enten så liker han meg ikke, eller opptatt eller så finner han ikke. jeg ønsker så at mitt største ønske kunne bli oppfylt<3
men sånn er jo livet, livet går videre.

Jeg har vært med J i dag, vi hadde det kjempe morsomt. hehe. vi spøkte om alt og ingenting. hehe
har hatt besøk av noah og søstra mi<3 det var koselig:)

jeg har litt mye tanker i hodet for tiden, at det er ikke lett og få med seg hva folk sier til meg. jeg bare later som jeg får det med meg. jeg synes det er ille og grusomt og gjøre det.
jeg skulle ønske at jeg kunne få de tanke ut av hodet mitt, men få nok det snart tenker jeg.
jeg må også få snakket med en, om noen ting. håper jeg får gjort det snart

1 kommentarer:

Gunn M. sa...

Gratulerer med dagen, Felix! Du får gi han en klem fra meg..

Skulle gjerne vært med deg på kampen den dagen.. Drømte faktisk at du og Gaute ble sammen her om dagen, det var litt av en drøm :P (forteller deg senere)

Er ikke så fan av valentinsdagen jeg heller, men synes den er litt søtt.. Vi får vente på drømme hunkre våre sammen ;)

<3