CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

14. februar 2010

ikke så bra dag

denne dagen har hadde jeg gledet meg mye til, men dagen ble så mye mer dårlig enn jeg trodde den kunne bil.
og alt var jo min skyld da. jeg skulle ønske jeg kunne spole tilbake. og gjøre denne dagen bedre enn den var.

jeg vet ikke helt hvorfor de tinga skjedd, men trur det hadde noe med at jeg var syk for jeg dro ut, jeg kasta opp og da turte jeg ikke og spise noe mer eller drikke noe mer.
så jeg ble veldig sur og litt lei meg. og fikk så vondt i hodet at jeg starta og breke meg og kaste opp vis jeg bevgde meg.
det var helt grusomt. jeg så hadde tenke og gjør det og det, vis jeg fikk det til.
men nei da. så jeg kom hjem rundt fem tiden. gikk jeg i djuse, og så la jeg meg. jeg sova med en gang. og ble vekk klokka halv sju av pappa. når jeg gikk ut av rommet så jeg full ut. gikk nesten inn i cd-spiller min.
men så kom jeg meg opp trappa og fikk pressa i meg mat for første gang i dag. følte jeg meg litt bedre.
men kjenner forsatt at jeg ikke er helt i form. men håper det går over til i morra.

jeg håper jeg får tid til de tinga jeg ville gjøre en dag i de neste to ukene:)

men nå skal jeg legge meg, har sett på C.S.I nå. så det skal bli godt og prøve og sove litt. selv om jeg ikke er noe trøtt enn.
hehe:)

natta alle sammen<3

0 kommentarer: