CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

5. mars 2010

morsom uke:D

På søndagen kom jeg opp til skolen igjen:) det var ok, men jeg savner ulefoss og folka.
På mandagen skjedde det ikke noe stort gitt, jeg slappet bare av. har vært veldig sliten denne uka her.
på onsdagen var det og ta toget til asker da, det toget jeg skulle ta mista jeg. så jeg måtte vente 1 time til neste tog kom.
så gikk jeg av på lysaker, for der ble jeg henta. så var det og dra rett på tokio hotel konerten:D den var kjempe bra:)
jeg skal nok på de flere ganger:) det var så morsomt og se de live<3 og bill er så kjekk og nydelig<3<3
Så onsdagen var nok den beste dagen denne uka og en av de beste dagen i livet mitt.
men en ting var synd på onsdagen, mob min ladet seg ut. så jeg fikk ikke møte martine. jeg og ho skulle møte der, siden begge skulle de. men så ho ikke når vi venta på og bli henta. men så klart når vi ble henta og sto i kø. gikk ho forbi bilen jeg satt i:( det var kjempe trist og ikke få hilse på henne:( men hadde det koselig.
så når vi kom til asker, var det og legge seg. og så tok jeg toget opp til moelv igjen på torsdagen. så var på skolen ved halv to tiden.
Så da fikk jeg hoppet i dusjen og slappet av, før sanna kom:)
meg, sanna og gunn marit dro ut og handlet litt. og så dro vi på peppes pizza, sammen med kjærsten til sanna og broren og søstra hans. det var kjempe koselig.
så jeg har hatt en kjempe bra uke, selv om jeg har vært veldig sliten.
er forsatt veldig sliten, så hadde ikke lyst til og vaske rommet mitt. men jo da. det klarte jeg uten og slurve. så jeg er stolt over meg selv nå. og det har jeg vært mange ganger denne uka:D
jeg tok jo toget helt ned til asker og toget helt opp til moelv alene:D :D jeg som er livredd for det. hehe;) er så stolt over meg selv nå:D


<3 bill<3 se så nydelig og kjekk han er<3<3<3 så betatt av han<3<3<3

2 kommentarer:

Kæpte'n Martine ARR sa...

Ja, det var kjempe trist at vi ikke fikk møtes:/ men men. Vi får ta det igjenn ;)
TH konserten var kjempe bra:) Men Bill overdriver litt med klærna nå syntes jeg :p

Jannes lille sted sa...

Hei søta;)
Ville bare si at jeg savner deg.
Noah har akkurat lagt seg han nå, også skal jeg prøve å få ordna de bildene til deg
Klem