CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

6. mars 2010

savn:(

Savn er ikke noe godt nå. jeg synes det er ok med savn til tider.
men nå er det helt ille. jeg orker ikke og savne den person mer nå.
det er for mye for meg. men hva faen gjør jeg når jeg ikke klarer å la være å savn den personen:(

jeg vil så se den person, snakke med den. bare få og gi klemmer<3.
det er så vanskelig. men nei da. bor for langt vekk fra den person:(
og jeg hører jo heller aldri fra den person, det er alltid jeg som må ta kontakt:(

føler meg ikke så viktig for den personen heller. det gjør at savn er værre:S

1 kommentarer:

Stine sa...

åh, dette er virkelig ikke lett. har så lyst å si deg noe som vil få deg til å føle deg bedre, men aner ikke hva det kan være. kan i det minste si at jeg har opplevd noe lignende, eller jeg tror i alle fall at det er lignende følelser, og at det gikk bedre for meg. da går det helt sikkert bedre for deg etterhvert også. selv om at det ikke føles slik, og man tør nesten ikke tenke/tro/ønske det.


også vil jeg anbefale deg en ny og kul blogg som jeg har kommet over: www.psykiskhverdag.wordpress.com
den skal visstnok hjelpe slike som deg og meg, noe jeg synes er genialt. hva med å ta en titt? kan umulig være negativt bare det.

en million støttende & gode klemmer til deg.

stine