CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

28. mars 2010

Påskeferie

Nå er jeg hjemme på påskeferien. det er kjempe godt.
Jeg har ikke gjort så mye etter jeg kom hjem. i går var jeg i bursdag fest til ida<3 det var kjempe koselig:)
i morra skal jeg til søstra min og sove over der:) så skal jeg møte camilla og jeanine:D det ska bli godt og se de igjen<3
hehe:) og så klart godt og se noah gullet mitt igjen også.
dagen framover bli til venner og sånn.
jeg skal i dåp til søndagen. og så dra jeg igjen på mandagen:( det blir trist:(
vil ikke tilbake til skolen.

Tirsdag den 6.april dra vi til usa. noe jeg gleder meg veldig mye til. men gruer meg veldig mye mer.
jeg vet ikke om jeg klarer og dra dit. er så redd for det. tenke om det skjer eller det. jeg hater når jeg tenker sånn.
herregud. kunne jeg ikke bare latt være og tenke da. jeg vil så til usa, men pågrunn av de tanke, blir jeg mer og mer redd for og dra. og nå er det ikke lenge igjen heller. huff. hjelp.
jeg må snakke med noen om dette. men hvem da. jeg vet ikke hvem jeg kan snakke om det med.
vil ikke skuffe de jeg snakker mest med. hjelp. jeg vet ikke hvorfor jeg en gang trur jeg vil skuffe de. men så er hodet mitt.
hodet mitt er helt feil....

0 kommentarer: