CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

4. april 2010

oppsummering av mars

* Oppturer: At jeg fikk besøk på skolen av Jaran:) Det var kjempe koselig:D
* Nedturer: Vekta, hjemlengsel og for mye tenker i hodet.
* Nye ting: Digemon spillet, new moon og tuddal. hehe:)
* Mennesker jeg Savner: Mamma, Pappa,Noah,Henrik, Jeanette og så klart Jaran.
* Menneskene jeg har satt mest pris på: Noah tante ungen min, Jaran bestevennen min og jeanette. pluss alle de fine bloggvennen mine
* Irritasjonsmoment: Vekta og utålmodigheten.
* Mest brukte ord: Oki. hehe;) det er det jeg har sakt mest.
* Fysisk Form: Formen er ok. men kjenner at kroppen er veldig sliten fysisk og psykis. men det går bra.
* Psykisk Form: Motivasen er bedre enn den har vært før:D
* Ting jeg har lært: Kommer ikke på noe jeg hr lært nå.
* Jeg er stolt av meg selv fordi: Fordi jeg var på kampen en gang og så ble jeg deppa, men istedenfor og drikke mer. dro jeg hjem og la meg til og sove. det er jeg stolt over:)


* Tv-Serie: True blood:D
* Sang: Verdens håp og du gir håp
* Band: Tokio hotel
* Spill: C.S.I og The sims



* Filmer jeg har sett: Har ikke sett så mye på film jeg. ser mer på tv-serie
* Bøker jeg har lest: Harry Potter

0 kommentarer: