CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

22. april 2010

forsatt i USA, RIP

I dag skulle vi ha sett om det var ledig plasser på flyet som gikk til amsterdam.
men jeg viste godt at det ikke var det. vet ikke hva jeg synes om det jeg.
jeg orker ikke noe om dagen, jeg er drit lei av alt nå. og det kommer bare til og bli værre og værre skal jeg si.

det er ok og være fast i san Francisco, det er en kjempe fin og flott by.
men jeg er så lei av alt nå. jeg anger så for at jeg ble med til usa. vis jeg hadde vært hjemme, hadde alt vært bra for alle sammen.
Jeg ligger bare på rommet og høre på musikk.

Det jeg føler inne i meg nå:

*Skyldfølese for at vi ikke kommer hjem
*Alt er min feil og skyld
*Lei meg pågrunn av alle de som vil hjem og ikke har det bra her.(min skyld føler det)
*Har ikke noe medisin til og overleve dette her
*Tenker på selvskading igjen:( noe som jeg ikke vil gjøre. prøver og holde meg unna alt som jeg kan skade meg med eller på.
*Føler jeg aldri får se noen av vennene min, familie min, noah, henrik og felix igjen. men ikke mist føler jeg at jeg aldri for se haakon:(
*Jeg føler mye mer også, men jeg vet ikke hva det er.
*Vil snakke med noen, men kann ikke plage de. de har det ille fra før. vil ikke bry de, men teite ting

Jeg ønsker at jeg kunne bare gråte og si alt sammen. men det skjer ikke:(:(:(:(



(bilde finne på nettet)

Over til noe helt annet:

Jeg leste på vg at Ludvigsen var død:( det er trist.
husker hvor godt jeg likte sangen dere.
RIP Ludvigsen


1 kommentarer:

Siv Helene sa...

Hold ut vennen :) Nå har flyene lov og kjøre igjen så du kommer nok hjem snart :) klem <3