CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

19. april 2010

forvirra

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre mer. jeg liker og være her i san francisco.
men det er vanskelig med alt den negative stemmingen her, pluss at jeg savner alle jeg er glad i.
og jeg føler at det er min feil at vi er stuck her vi er nå.
blir bare mer og mer deppa for hver dag som går føler og kjenner det.
men jeg tar medisin min, men jeg har ikke så mange igjen heller.
håper bare de holder, men det trur jeg ikke.
vet ikke hva jeg skal gjøre. smiller og ler med alle samme. men på inn siden er jeg forvirra, redd, sint og lei meg. det er som jeg roper og hyler inne meg.
ingen har ennå merket noe. men jeg prøver og holde meg posetiv for og gi bedre humør til alle de andre som har det litt vanskelig her.
jeg liker ikke det når andre har det vondt. føler som min skyld...

åååå hater meg selv så mye nå

2 kommentarer:

A.Pauline sa...

Du har da virkelig ikke noe å gjøre med naturkatastrofer.
Si i fra om at du er lei av den dårlige stemmningen og at dere alle skal tenke positivt :) Det ordner seg til slutt.

Siv Helene sa...

Aww.. Håper du kommer deg hjem snart da :)