CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

29. april 2010

Norge

Nå er jeg tilbake til norge igjen, det er litt godt, men også litt rart.
jeg mener jeg savner veldig og være i san francisco, savner alle de jeg møte og ble kjent med der.

Men nå kan jeg være stolt over meg selv gitt:D jeg hadde ikke lyst til å dra til usa. var livredd.
men tenke jeg har overleve og kos meg som bare det der:D fikk til og med noen ekstra dager:D:D en helt konge tur:D:D:D

Her er sangen Greg sang for oss, og han kom hver dagen jeg hadde det tungt. så sendt fra gud


Men hjemreise i dag eller i går(blir det jjo også. den var grusom, så det er bare godt og være på skolen.
det er ikke noe godt og ta fly når man er syke og helt tett i nesa:(

Torsdagen fikk jeg jo i meg mat igjen, og så rundt fire tiden trur jeg det var.
fikk jeg ikke puste normal, så jeg starta og hypeventer. men fikk lagt meg til slutt.
men så nesten ikke noe den natta. så når vi skulle dra dagen etterpå. ble jeg veldig stressa og redd. og starta med og streve med å puste igjen. og jeg klarte ikke og få i meg nok væske eller mat da. så jeg falt nesten i bakken i amsderdam. men det gikk bra. fikk i meg mat, men det hjelpe ikke noe det heller. er forsatt veldig ustø og kjenner jeg kan falle i bakken når som hels.

på flyet fikk jeg klasdroforbi, det var ikke noe gøy. sitte på flyet og sliter med å puste, og måtte jeg så klart starte og hypevente igjen. det gjore ting bare værre. har kaldsvetta i hele dag jeg

da var det ikke noe mer da. så nå tar jeg kvelden jeg. er drite sliten og trøtt.

4 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Håper det går bedre for deg nå :) Godt at du er hjemme igjen :)

Han var jo nesten litt flink til å synge jo :)

klem fra "storesøss" <3

Cilla sa...

Jeg synes han var kjempe flink jeg:) savner han og de andre kjempe mye.
det er godt og være hjem igjen.

klem tilbake

Siv Helene sa...

Så bra at du er hjemme igjen :) Du er sterkere enn du tror og kan klare det du vil.. Du må bare ha troa på deg selv :)

Cilla sa...

Tusen takk<3