CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

28. april 2010

skummelt

jeg forstår ikke hvorfor Greg alltid kommer når jeg ikke har det bra.
det er veldig skummelt og tenke på.
jeg har ikke hatt det så bra i dag, ikke etter jeg var ute å spiste. da var det grusomt.
men så hørte jeg og elene at Greg var ute og sang, så vi gikk ned for og gi han litt penger.
det var koselig:D hehe. kommer til og savne den fyren så mye.

han er sendt fra gud, vil nå jeg si:D hehe. han kommer alltid når jeg trenger og komme opp i humør.
skulle ønske han kunne ha fått meg frisk på alle måter. men det vet jeg at ikke går, for det tar tid.

men en stor takk til Greg for og få meg på bedre humør:D:D:D:D

0 kommentarer: