CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

8. april 2010

San Francisco

Nå er dag 2 i San Francisco ferdig:D det føler ikke ut som at jeg er her, men virker som det heller er syden.
Skriver jeg litt om åssen dagen i dag og dagen i går var.

6.April
Jeg dra fra ulefoss klokka 23.00 på mandagen. så var jeg på flyplassen klokka halv to. så var det bare og vente til vi skulle sjekke inn klokka 04.00
Det tok tid det, men endelig kunne vi komme oss inn og vente på flyet vårs. Flyet gikk klokka 06.30 og var framme i Amsterdam ca klokka 09.00. så var det og vente på flyet til usa skulle gå. og det er noe av den lengste og varmeste flyturen jeg har hatt.
Da satt jeg bare og tenke på at jeg aldri mer skulle til usa. men nå er jeg usikker i igjen.
Klokka var 12.45 når vi kom til San Francisco. da hadde jeg fått kjempe vondt i hodet. så var det og få vite hvilken rom vi hadde. og så var det ut og spise.
Meg, Inger lise, Gunn marit og elene klarte jo så klart gå i det værste gata her. først så vi tre politibiler som kjørte etter noen.
så gikk vi ned i den gata, og der sto politi og hadde tatt to gutter. det var litt ekkelt og litt kult.
la meg klokka ni. men sovet med en gang. var drit trøtt:)

7.April
Vånket veldig mye, men sto ikke opp før litt før sju om morgen. hehe:) og da var klokka hjemme i norge 16 eller noe. hehe. det er rart og tenke på at vi er 9 timer bak norge:)
På hotel ved oss har noen ansatte fra det hotel streket, og det har foregått siden klokka 5 fra morgen av. de har rop og syng som bare det.
Vi dro ut på sightsing klokka 11. før tok vi bussen som gikk i byen, den varte i ca 30 min. så var det rett på bussen til golden gate broa. det varte i ca 2 timer. og det og sitte uten tak i så mange timer, er ikke så lurt gitt.
jeg har blitt veldig solbrent nå, som har veldig vondt. men jeg overlever jeg.

Bildene ligger på facebooken min
og vi fant ut at vi har gått og handlet på feil butikk i går og i dag. for den vi var på nå var det mye bedre.
hehe;) det er oss vettu:D

0 kommentarer: