CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

17. april 2010

Suck in The USA

I dag var det og stå opp tiligt for vi skal hjem igjen fra usa.
men som alle har fått med seg, har hele luftrommet mellom usa og europa blir stengt. så vi viste godt at vi ikke kom hjem i dag.
men vi måtte forsatt møte opp på flyplassen, noe jeg mener er veldig dumt og teit.
så nå har vi kommet tilbake til hostelet, og vi vet ikke hvor lenge vi blir her heller.
men det får vi se. jeg trur vi må bli her i en uke til.
jeg går og håper på at den andre vulkan ikke våkner opp denne også. for da kan det ta lang tid.

jeg savner så alle vennen mine hjem, men mest av alt savner jeg felix og noah<3

2 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Stuck, ikke suck :P

Er ikke bare luftrommet mellom USA og Europa som er stengt, det er stengt i Norge og!

Gunn M. sa...

STUCK IN THE USA!