CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

27. april 2010

Syk og uvel

Jeg har starta og blitt syk nå, noe som jeg ikke er glad for.
en av de syke tinga kan jeg leve med og er litt glad for. men den andre dele kunne jeg vært for uten nå, jeg trengte ikke det nå.
marker at begge sykdommen tar knekken på meg snart. orker ikke og gjøre noe som helst.
men jeg får meg til og gjøre mer, enn jeg trodde.
jeg vet at jeg kan ta et valg om og komme ut av sykdommen, men nå er jeg for svak til og stå i mot den.

Men vet ikke åssen jeg skal klare og få i meg noen mat eller noe. halsen er helt tett for og si det sånn da.
hehe, noe jeg må le av. for det var et litt teit ting og si.
men jeg er ikke sulten om dagen, er bare litt tørst, men når jeg skal drikke venn føler det ut som om noen presser ting i halsen på meg. det gjør vondt.
jeg vet at det er sikkert bare noe jeg innpiller jeg i hodet mitt, men det er grusomt. jeg for angst hver gang jeg skal drikke eller spise:S ikke noe godt. håper jeg kan bli kvitt det igjen fort.

0 kommentarer: