CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

27. juni 2010

Sorry sent med dette innlegget

Nå har jeg kommet hjem igjen fra bloggtreff:D det er den beste helga ever
Dette innlegget kom litt sent, for rett etterpå treffet dro jeg på hytta. og jeg har ikke vært i så godt humør noe ting. men det er bedre nå.

Litt om hva vi gjore

Fredag:
Vi satt ute og snakke for det meste av dagen. vi spiste taco når alle hadde kommet:)
Det var kjempe koselig, jeg og martine ligg ute, men gikk inn ved halv fire tiden. for da var det kaldt. det var kjempe koselig og ligge og snakke:)

Lørdag:
Sto vi opp ved 10 halv 11 tiden for vi skulle møte jenny på togstasjonen, så jeg,Rina,martine og katrine dro ned for å hente jenny.
så satt vi fort på polet, for det var å dra av gåre til pircingstudio, noen av gjengen tok pircing. jeg tok og bytta til ringer i leppa. men måtte ta de ut, for de var for store. som likte ikke å gå med de
vi dro ut på peppes pizza og spiste:) det var kjempe koselig<3 vi fikk heliumballonger. så når vi kom tilbake til kristine. ringe vi og bestilit flere ballonger. hehe. det var morsomt
så startet noen og drikke, og noen drakk ikke. det var veldig koselig. så ble det til at noen ville bade på netta.

Søndag:
Søndagen var ikke så bra. jeg ble henta før alle hadde stått opp, så fikk ikke sakt hadet til noen av de:( det var trist:(
så jeg har ikke noe mer jeg vil si om søndagen, som jeg vil skrive her:(

noen bilder


2 kommentarer:

Kathrine sa...

det var såå kos <3 tenk at dt e ei veka sia :(<3

Kæpte'n Martine ARR sa...

aww! Var så utrulig koselig og møte deg og Kath, sefølgelig alle de andre også! Men dere to har jeg jo ikke møtt før så det var hærlig! <3