CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

2. juli 2010

Oppsummering av juni

Jeg skal prøve og oppsummere hver mnd

Meg

Største opptur/glede:
* Bloggtreff
* Hyttetur
* Stått I mot kuttetrang

Største nederlag/sorg:
* En her jeg bor døde

Anger:
• Ikke ingen

Beste minne:
* Bloggtreffet<3

Verste minne:
* at folk dør

Trening/slanking:
* ikke så bra, har trening litt.

Velvære/helse/utseende:
* har ikke gjort noe nytt

Favoritter

Tv-serie: True blood
Film: Twilight filmene
Musikk: Mye rart, men mest Gaute Ormåsen
Bok: Twilight og True blood
Mat: Vet ikke jeg
Drikke: Pepsi Max
Spill: Har ikke spilt denne mnd
Person: My Angel<3

Shopping

Beste kjøp: Twilight tengeserie
Dårligste kjøp:
Ønskeliste: Bil
Tanker om pengebruken denne mnd: Ok

blogging

Favoritt blogg: Vet ikke jeg, leser jo så mange. Klarer ikke og velge
Beste innlegg: Alle innlegg om bloggtreffet<3
Eget beste innlegg: Bloggtreffet
Blogginspirasjon:
Bloggirritasjon: Ikke noe
Bloggopptur:
Bloggnedtur:
Statistikk for bloggen min: Vet ikke

Foto

Beste bilde: Fordi det ble fint, og at jeg tok det med mob min. jeg trodde ikke jeg klarte og det et sånt bilde med mob min.



Beste prestasjon: -
Forespørsel: -
Ellers: -

Målsettling

* Gå ned I vekt
* Snakke med en
*

Fullførte mål:


Kort sakt

3 kommentarer:

Kathrine sa...

det bildet var kjempefint da :)

Anonym sa...

Fin oppsummering. og det bildet var VAKKERT :D Man trenger ikke ha dritbra og dyrt speilrefleks kamera for å ta bra bilder, det er personen bak som tar bildene. Man må ha øye for detaljer og slik :D Og det har du!! :D

Cilla sa...

Kath: takk<3

Liljen: takk<3