CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

29. oktober 2010

Mye ting for tiden

Det er en liten stund siden jeg har skrivet her nå.
Jeg er veldig lei meg og sorry for det, men det har vørt så mye i det siste.
mye med skolen, og andre ting som jeg bruker dagen mine på.
jeg orker ikke og fortelle det nå. tar den en dag jeg har litt bedre tid:D

Nå må jeg snart gjøre meg klar, for skal være fotograf i dag og i morra for en ungdoms klubb her jeg bor. så må fikse og finne fram kamera da:D

og i morra skal lille gullungen til tante på besøk og skal overnatte her:D gleder meg så mye til han kommer<3 og jeg skal til frisørenn i morra, og klippe meg og farge håret, noen som har forslag til hårfarge?

jeg ønsker alle sammen en god og fin helg<3

jeg har helt hekta på the sims 3 igjen :D:D:D det er drit kult:D:D:D:d
skal mer når jeg har tid, det trenger jeg er til søndagen:D

2 kommentarer:

Marthe sa...

Sims 3 ja! Har hatt mine timer med det spillet ja! :) he he, godt å ha noe å bedrive tiden med da! Kos deg som fotograf! Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke har skrevet :)) God helg til deg også!

Anonym sa...

Sims 3 er elsk!!! :D

*klemme*