CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

11. november 2010

Glad:D:D:D:D:D

Nå har det kommet Snø her:D:D:D:D Det er jeg kjempe glad for:D:D:D:D
jeg sitter inne og høre på julesanger og bare gleder meg til jul og vinter<3<3<3

Skulle ønske det var 1.des i morra:D så jeg kunne starte og se på amalie`s jul, jul i blåfjell, jul i valhall og the julekalender:D:D:D:D
jeg elsker vinter jeg:)

jeg gidder ikke og ødelegge dette innlegge med de som er litt negativ:D så tar det heller i morra:D
Nå skal jeg nyte deg gode følesene i meg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlig innlegg. Liker at det har kommet snø jeg også. blir så mye lysere da :) Og snart er det advent, og det er så KOS!!! :D

Ragnhild sa...

Det blir koslig med jul ja! Men ej MÅ vente til 1.desember/1.søndag i advent med pynting, pepperkaker og det som høre jula til :)