CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

22. november 2010

grusom dag:(

Dagen i dag har vært ille:(

men jeg skulle til psykologen min i dag:(

nå skal jeg fortelle helt fra jeg sto opp:)



Jeg sto opp klokka åtte, så jeg rakk å stelle meg og sånn før jeg skulle dra. jeg merket med en gang jeg sto opp i dag. at jeg var litt for godt humør. men jeg kjente også følesene på at noe galt ville skjed.

og det gjore det også. når jeg kom ut til pyskologene min. satt jeg og ventet på venterommet der.

så kom det noen, og jeg måtte se om det var hun jeg skulle inn til. men nei.

det var den jeg ikke ville møte igjen i mitt liv:( det var hun dritt kjæringa som skrev de meld jeg har lagt ut her før:(

jeg var livredd og minner kommer tilbake, og klarte og holde gråten inne. men det var ikke lett.

så men en gang jeg kom hjem var det å finne fram kniven igjen:(

7 kommentarer:

Anonym sa...

*Holde rundt*

Cilla sa...

takk<3<3

Cilla sa...

er det galt av meg og tenke at hun ikke bør få gå der? siden jeg går der?

trur dere at jeg kan få gjøre det til at jeg ikke kan møte hun der når jeg har time?

jeg er livredd for å ut dit mer:(

Anonym sa...

Uffda <3
Det kan hende du kan få gjøre så dere ikke møtes, ta det opp med behandleren din! :)

Miriam Elisabeth ツ sa...

uff Cecilie. *trøsteklem* snakker du med psykologen din så kan det nok ordnes at du slipper å møte henne. Du har rett til det tror jeg.

Marthe sa...

Sender deg mange klemmer :-)

Cilla sa...

takk<3