CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

1. desember 2010

ikke helt bra

nå er det desember og det er den beste tingen jeg vet om
men selv om det er det:( er ikke ting bedre:(
sliter med mat og mye igjen:( hater det.

men jeg har også en liten glede inne meg:D hehe. men jeg vet nok at det ikke blir noe glede:(

jeg har tenk på å gi bloggene min til en, men er usikker:(

5 kommentarer:

Kathrine sa...

<3 love u.

Schmy sa...

<3

Hvem vil du gi bloggen til? Eller, blogg-ENE? Kan jeg få lese, hvis du har en til? :)

Cilla sa...

KAthrine: Love you too<3

Stine: jeg har bare en blogg. En som jeg snakker med mye, men sliter å snakke om ting når jeg har det vanskelig

Unknown sa...

Jeg har fulgt bloggen din en stund.. Ser mye til felles med meg selv.. og føler veldig med deg..Unner deg ikke noe av det du opplever akkurat nå..

Marthe sa...

Hei du! Hva mener du med å gi bloggen? skal du ikke fortsette å være eier av denne utrolig gripende bloggen du skriver? Tenker på deg og ønsker at du skal få en så god helg som mulig <3