CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

3. januar 2011

2010 og 2011

Året 2010

det er nok et av de beste året jeg har hatt, jeg fikk oppleve så mye det året. og jeg hadde det bra med meg selv:D ingenting kunne bli bedre enn det:D og jeg hadde blitt tante.

når sommeren kom fikk jeg møte verdens best, nydeligeste og vakkereste engler<3<3 mine kjære bloggengler:D ingen er som dere<3<3 dere er en av tiden til at 2010 året ble det beste for meg:D kjempe glad i dere alle sammen<3

jeg statet også på skolen og på kjøre timer i aug. og det gikk kjempe bra.
men skolen ble litt vanskelig etter hvert, men jeg har kommet med igjenom det. og det er jeg glad for:D

og jeg klarte og få lappen også, før 2010 var over:D

de to siste mnd av 2010 var ikke bra for meg, da ble alt drit.

Året 2011

dette året har startet passe, det er ikke for ille, og ikke for godt.
jeg har det ikke så bra, men jeg trur og følere på meg at dette året her blir også bedre enn de føre:D

jeg har noe mål før dette året, men har ikke skriv det ned ennå:D

jeg håper dere vil se på dette som er posetiv innlegg:D
godt nyttår alle sammen<3<3<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ser absolutt på det som et positivt innlegg, du har jo fine tanker om året! :D Bra du hadde det så fint i 2010, håper 2011 blir enda bedre for deg! <3

Kitiinee sa...

Godt nytt år! :) <3

Lille Nit sa...

Håper dette blir minst like bra, om ikke enda bedre for deg. Klem!