CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

13. januar 2011

tom for ord:(

jeg er helt tom for ord om dagen, jeg forstår ikke hvorfor.
for jeg vet jeg har mye inne meg, som må komme ut.
men klarer ikke og få det ut. dette er vel det 6 innlegget jeg prøve og skrive på.
men det kommer ikke ut noe ord.

kuttetrangen er tilbake. kom i dag, håper den er borte i morra igjen:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

*klemmer*

Anonym sa...

Jeg håper også trangen du føler er borte i morgen igjen :)
Noen ganger hjelper det å bare skrive som du gjorde nå også, plutselig kommer alt det andre av seg selv mens du skriver :)

*Lis* sa...

håper trangen til å skade deg er borte til i morgen. det er virkelig ikke verdt det og du fortjener det ikke!!