CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

27. februar 2011

jeg bør vel egentlig sove nå, men tanke jeg skal på skolen og rekker å trene først. men jeg er for redd for å sove, orker ikke mer av de mareritta mine:(
jeg vil bare ha de vekk.

jeg hater meg selv mye for tiden, jeg klarer ikke å snakke sant til psykologen min, men det er jo faen ikke rart i da. hun sa til meg første gangen min der. at vis jeg ikke snakket eller klarte å snakke, var det ikke vist at jeg gikk dit.
jeg håper jeg en gang får respelt for henne, men trur ikke det. men er lov og håpe på det.

jeg har en på skolen min som jeg snakker med, men hun har ikke vært på skolen på lenge nå. også har det vært vinterferie. så lurer på om hun er tilbake i morra.
vet ikke om jeg en gang tørr og snakke med henne. men tar det som det kommer, hun kommer nok til meg.

i morra håper jeg på en ny start, jeg skal være flink framover nå:)

jeg skal gå minst 4 turer i uka eller mer:) skal prøve å gå på ski en gang i ukene. og ta stiups hver morgen og kveld:)
og jeg skal prøve å få meg til å like kaffe, og ikke drikke mer enn 0,5L pepsi max i ukene dagen. helga kan jeg drikke litt mer.

0 kommentarer: