CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

19. februar 2011

life and love

everyone knows how life, love and everything can be at times. but what is difficult all the time is love.
it is because there are so many emotions inside the picture as well. therefore I say, I mean the whole me that "Life is hard to live, but love is worse than life. to hell with love and life
shit I'm sick of love now, I close my love from now forever. can not take any more of it now. I have enough to be able to live my life, which itself is very difficult now. so I put on life than love.

dette var et gammelt tekst jeg skrev for et år siden ca. men jeg føler det forsatt sånn, men ikke at livet er så hardt å leve lenger da. det er bare kjærligheten jeg føler det samme om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjærlighet er kompliserte greier. Men når man finner den rette å elske, som elsker en rett tilbake, da er det supert! :)

Hadde selv gitt opp håpet om kjærlighet, men så møtte jeg Særraren.

Du har lov til å gi opp kjærligheten og gjemme den bort, bare ikke gjør det helt. For da er det vanskelig å vite det hvis man endelig møter på noen som fortjener den.

Og jeg liker å tro at det finnes noen der ute for alle. Off, så klissete jeg høres ut nå, men. Skjønner deg godt hvis du sitter og geiper til skjermen nå, for jeg har hatt akkurat de samme følelsene som deg før :P Og da syntes jeg sånne forelska mennesker som meg var teite :P Hehe.

*klemmer*

Kathrine sa...

<3