CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

22. mars 2011

AFR Besøk :D

Søndag 20.mars

På søndag satt jeg og julie turen oppover mot min gammle skole i fjor:) vi dro fra ulefoss klokka 06.50 på søndagen:) VI hadde en lang kjøretur foran oss da:) ca hele 4 timer:) men vi mente det var vært å kjøre så langt:)
vi tok med mat og kart, sånn at vi ikke kjørte oss bort. hehe;) det gikk jo lett å ikke gjøre det:)
Vi sang av full hals oppover, på alle typer sanger:) alt fra kaptein salbeltann til hip hop låter:) hehe;)
Vi kom opp ved ca klokka 11.10 på dagen:) da ble vi møt av ragna:) Så dra i vi studio og tok masse bilder av oss:) så etter det slappet vi av, pakket ut og spilte kort:)
jeg og julie tok en tidlig kveld.

Mandag 21.mars

Vi sto opp ved åtte tiden, sånn at jeg kunne rekker å vekke ragna før frokosten. vi dro på butikken og sånn. Så møte jeg og snakket med gammle lærere og elever fra i fjor. det var koselig. så slappet vi for det meste av fram til klokka fire tiden. da var det opp og spille kort i peisstua med ragna og marit. det gjore vi resten av kveld.
så la vi oss ved tolv tiden:)

Tirsdag 22.mars

Sto opp klokka halv åtte, for å spise frokost. så satt vi å ventet på ragna, mens hun var på morgenmøte.
vi tok og fiksa alt ferdig til vi skulle dra, sånn at kunne slappe av resten av tiden her på skolen.
jeg fikk møte og hilset på hans erik igjen, det var koselig.
resten av dagen i dag skal jeg rediger bilder og julie lest bok:)
nå sitter vi bare å slapper av før turen bære hjem over igjen:) det blir nok mye sang og latter på veien hjem igjen. og vi får håpe på at vi ikke kjøre feil heller. så er det tilbake til skolen igjen i morra:( det er noe drit det allså.

kommer nok litt bilder her, vis ikke ligger de her http://cecilief.wordpress.com/ :)

min mening om AFR besøket:

jeg synes det er veldig rart å være her, uten alle jeg gikk med i fjor. men sånn er det jo.
men jeg merker også at jeg har savnet noen ting mer enn andre ting. det jeg savner mest var vel studieturen til san franscicco:) og jeg savner foto timene. savner jo så klart de vennene jeg fikk her og det vi gjore sammen. og jeg savner eklete lærere.

men en ting er sikkert at jeg ikke har savnet er mat her. den er fordi ikke helt bra. men det er jo ikke jeg heller da;) jeg er jo så kresen på mat;) hehe

men kommer til å savner ragna og noen andre når jeg drar i dag, og jeg kommer nok til å angre på ting. men julie mener hun kommer til å savne studio:) det er jeg enig i:) får bare håper jeg kan komme opp hit igjen og møte alle sammen igjen:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ut som noen koselige dager :)

*klemme på*

Cilla sa...

det var det også:) så litt trist å komme hjem igjen:(

Marthe sa...

<33 Høres fint ut ja! skjønner det er rart å komme hjem igjen! håper du får en fin kveld!

Jannes lille sted sa...

Du er best jenta mi ☺
Gla i deg