CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

28. mars 2011

En liten utfordring til meg selv;)

Jeg har veldig lyst til å prøve noe nytt innenfor foto:) så da tenke jeg på at jeg kunne prøve en utfording på det tema:)
Men da trenger jeg litt hjelp av dere til det:)

Jeg har tenk å gjøre noe av det samme som vi hadde på Afr skolen. det kalte vi ukas bilde:) der fikk vi et stikkord som vi skal ta bilder av. som eks: rød eller lyd også videre. det var veldig morsomt.
så det er det jeg skal prøve på:) så jeg håper jeg får inn masse stikkord av :D

jeg kommer til å legge bildene ut på fotobloggen min etter max en uke:)

fotobloggen min er: http://cecilief.wordpress.com
håper på mye svar;)

2 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

glede
uro
smerte
sorg
lykke
lyset

:)
Tenk å ha samme greia jeg også :)

Anonym sa...

dyr
vær
glass
hud
sårbarhet