CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

23. april 2009

<3Sofia Åkerman og Ine Cassandra Schjelderup<3

Sofia åkerman


Ho er en sterk kvinne, som har vert igjenom mye.
Ho er et forbilde for meg, ho har gitt meg håp om at man kan komme seg ut av selvskading.


Ine Cassandra Schjelderup

Du er en vakker,snill og nydelig jente:)
at du har tørt og stått fram på tv og avis om selvskading, er kjempe bra og tøfft av deg.
du har gitt meg håp om at jeg kan komme ut av dette her.
du er mitt forbilde<3'
jeg vil veldig bli bedre kjent med deg<3
se så nydelig og søt ho er:)<3<3

1 kommentarer:

Caroline sa...

Jeg har vært på foredrag med Sofia,
hun er så flink og fortelle og forklare <3 *FORBILDE*
Hun andre har jeg ikke hørt om =S
Klem <33