CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

27. april 2009

Caroline<3

Kjære caroline<3


jeg tenker så mye på deg i dag<3
det var så trist og lese at lizzi døde:'( jeg starta og gråte, når jeg så deg gråte:'(
jeg skulle ønske jeg kunne trylle meg til deg nå, og holde rundt deg og trøste deg
jeg er kjempe glad i deg, og jeg håper at sorgen går over etterhvert.
men jeg håper for all del at du ikke gjør noe dumt:(
for den vil knuse meg:( jeg er så glad for at jeg har blitt kjent med deg:)
du gjør meg glad og er en kjempe god venn for meg

tenker masse på deg, gullet mitt<3<3
jeg er her for deg, samme hva det er<3 husk det

0 kommentarer: