CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

19. april 2009

Menn som hater kvinner

I dag var jeg på filmen menn som hater kvinner.
den var en veldig bra film, selv om den fikk opp mange minner og fikk meg til og føle meg uvel.
jeg kjente meg igjen i lisbeth salander. ho var drit kul.
ho spillet bra.

men jeg tørr ikke og legge meg nå, er livredd for at noen skal skje med meg.
jeg får bilder i hodet, som jeg vil ha vekk.
jeg klarer ikke og få de vekk, jeg har skada meg selv igjen mye.
men bildene er forsatt der. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. kommer ikke til og sove noe i natt:(

2 kommentarer:

Ce sa...

Jeg sa jo den va triggende^^
Men liker Lisbeth og jeg skal definitivt se de andre filmene når de kommer^^

Nedia sa...

den filmen var dødsbra!!!!